Bialetti

Vad i himmelen är det tänker du kanske nu? Men det är nämligen en mokabryggare. Hade en sådan här liten sak när jag bodde i Barcelona. Eller rättare sagt Chris* hade det och han fick mig att dricka lite varje dag efter skolans slut.  Så det var ren och skär nostalgi att hitta denna på en loppis! Den är även så gott som ny (syns inte invändigt att den ens är använd), så jag sparade cirkus 250 kronor, eftersom den bara kostade mig 15 kronor. Men nu tror jag allt att det är dags för lite kaffe!

 

 

Chris är en amerikansk läkare som bodde i Barcelona samtidigt som mig. Han blev min kamrat som jag utforskade staden med. Han var grymt påläst, så han stod för guidningen.

 


Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0