Mitt möte med Bossen

Det är svårt att inte veta att Bossen det vill säga Bruce Springsteen har intagit Göteborg. Dock så trodde jag inte att jag skulle stöta på honom på gymmet igår!
 
Bilden lånade jag kort och gott från Expressen. Väl medveten om att jag kunde ha tagit en själv.
 
En man i solglasögon. Som såg lite bekant ut. Betyder ju inte att man känner personen, men att man på ett eller annat sätt setts förr. Så var det med denna man, som kort och gott kunde ha varit vem som helst. Det enda som egentligen utmärkte honom var den lilla skara av folk han hade omkring sig. Typ fem stycken, för det är inte direkt rusning till gymmet nu i sommarhettan. Men jag tänkte inte så mycket på det, utan rusade in för att inte bli sen till träningen. Läser Expressen idag och inser vem jag egentligen stötte ihop med där i dörren.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow vilken upplevelse att träffa på The Boss på gymmet, jag hade nog inte fattat att det var han då man inte ens kan föreställa sig att han skulle dyka upp där :D han är ju en av de bästa musikerna sim funnits!

Ja visst är det härligt att sluka böcker på sommaren, är ju det perfekta sättet att koppla av ordentligt i solstolen

2012-07-28 @ 21:26:27
Postat av: Eleonore

Råkade skicka kommentaren innan jag var klar :) den sista kommentaren är från mig

Men va kul att du läst samma bok, som sagt väldigt rolig och lättsam bok, såna behövs ibland!

Hoppas du fått en fin lördag! Kram

2012-07-28 @ 21:29:50
URL: http://fikamed.wordpress.com
Postat av: Gabriella

SV: Man tackar, tyckte det var på tiden för en blomkategori med tanke på att var o vartannat inlägg består av blombilder=)

Haha exakt, Mount Everestdiskberg är det lätt för.

Vad härligt att du kunde njuta! Det är lättare sagt än gjort att gå ner i varv bara så där. Men ibland behöver kroppen extra bränsle så den kände kanske att nu var det dags=)

Ja verkligen! Visst är det så, åren går och det är inte längre självklart att alla finns runtikring. Ibland får man känslan av att vissa är odödliga.. Men livet har sin gång. Så man får ta tillvara på dagarna o njuta!

Låter bra det! Själv är jag väldigt dålig på att bada. Blir liksom inte sen några år. Är nog lite av en badkruka egentligen, men det låter ju så härligt med morgondopp=)

Ja snabbt tiden går, snart augusti inte klokt! Det låter som finfina planer. Mysigt med brödbak och fint att träffa vännen.
Vi har varit på restaurang o ätit god pasta, promenerat o varit på sommarmarknad. Och imorgon åker jag till mammas stuga och firar hennes födelsedag.

Oj vad häftigt med Bruce Springsteen! Visste att han skulle spela på Ullevi. Lustigt när du läste om honom i tidningen o du hade varit på gymmet, vilken timing ja:D

Så underbart det ser ut i inlägget nedan från din förra helgen! Härligt var namnet=)
Kram!

2012-07-28 @ 22:49:50
URL: http://elephantzoul.blogg.se
Postat av: Söderbergskan

DET är grymt. :)

2012-07-30 @ 13:40:42
URL: http://www.soderbergskan.se

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0