Hur bra känner du dig själv, egentligen?

Efter bokstavligt talat hundratals frågor (bara psykologitestet var på 567 stycken), så har jag beslutat mig för att fly stan för ett tag. Blir galen om jag bara ska gå och vänta på provsvaren, så jag åker till farmor.


Dörren in till brygghuset

 

Tar några vilodagar från den högintensiva träningen med allt ifrån power yoga, spinning, krafttag, cirkelträning till bodycombat  och coreträning. Lite av min nya drog det där, men det är ju så himla roligt! Att sålla mellan aktiviteterna är lite som att välja i en blandgodispåse- Det finns hur mycket som helst att välja mellan! Mitt nya hem kort sagt, speciellt eftersom det inte ligger mer än 200 meter härifrån! Dock så blir det blir aldrig mer än två timmar per dag det vill säga max två pass och försöker även klämma in en vilodag i veckan. Det senare är dock lättare sagt än gjort…

 


Kommentarer
Postat av: Gabriella

SV: Ja precis, den som väntar på något gott hihi=)

Känner igen det där, är nog så för att man så gärna vill hitta den där fina tekannan att man ser andra liknande fina ting men som ändå inte riktigt är på pricken kanske.

Tackar, ja det är sant=)

Har haft den där mjölkkannan i tanken sen förra helgen, kanske blir en inköp av den ändå haha. Dock ska jag fortsätta spana på tjusiga tekannor också!=)



Vad roligt, ja tack själv!

Blir det vin, ost o kex så går det alldeles utmärkt att ta del av det i bloggen sedan.



Exakt som jag själv brukar resonera också! En väska är inte bara en väska. Den kan verkligen höja en klädsel. Och toppen att man inte kan växa ur den ja, det ska jag lägga till i argumentation om nån tycker jag har för många väskor (vilket man inte kan ha nä)! =)

Skönt med paus o åka bort. Hoppas det gör gott o att du kan koppla av o koppla bort tankarna från provet!

2012-02-04 @ 22:46:43
URL: http://elephantzoul.blogg.se/
Postat av: a Lady & a Tramp

så härligt! hälsa!

2012-02-04 @ 22:59:07
URL: http://www.johannawestberg.wordpress.com
Postat av: Mary

Sv; Vad bra, då har jag lyckats :P Tack detsamma, hoppas din helg varit toppen!



Och vilket fynd nedan btw...skinnstövlar för 20 spänn, stämmer det verkligen? Galet i så fall!



Kram Mary

2012-02-05 @ 16:16:00
URL: http://madebymaryblogg.blogg.se/

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0