Back to nature

Det är så roligt att hitta grejer som man har gått och tänkt på. Speciellt om man vet att man vet vart pengarna går och inte som i affären där mellanhänderna i princip kan snå åt sig allt. Så idag när vi var på studiebesök på Annedal så slog jag till och inhandlade både det ena och det andra.
 
Som en liten svamp- och bärkorg, som jag faktiskt har jag varit på jakt efter länge.
Likaså en brödpensel som är värd sitt namn, för plastiga ting gör sig icke besvär!
 
 
Handuken hade jag sedan innan, men saftflaskan den är ny och ska fyllas med hemgjord saft eller must.
I brödkorgen ska mina surdegsbröd få jäsa sig runda och fina hade jag tänkt och de sista av sakerna jag köpte idag är klappar som jag av förklarliga skäl inte kan visa...
 

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0