Shopaholic

Fick ett sådant där sug efter att umgås igen, men eftersom de flesta vännerna är si så där 120 mil bort, så tog jag en dejt med VISA. En utmärkt kompis som betalar allt och som vanligtvis får en på mycket bättre humör. Lyckligtvis hade jag med mig en införskaffningslista, så jag gick inte helt wild and crazy. Sedan har jag än inte kommit till det stadiet att jag kan gå igång helt inne på det gubbdagis som Clas Ohlsson faktiskt är. Det till trots blev det termosköp och pysselgrejer. Jag behöver faktiskt en termos för att det är långt mellan rasterna vissa dagar och det är smått kyligt nere vid vattnet.

 

 

Resterande inköp (nej det är inte fler saker från Clas Ohlosson!) tänkte jag hålla lite på, men bara lite!


Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0