N.O.R.A

Befinner mig nu i Sala hemma hos P.
Såg till att beta av två arbetsrelaterade utbildningar under tågresan.
Är nu ren och fräsch i mitt smultronlinne och inväntar kvällen.
N.O.R.A ska spela och hejarklacken ska givetvis stå längst fram!
(Det är nämligen P:s kompiasr som spelar).
Men först lyxig middag och sällskapande.



Daniel, Joel, Gustaf och Magnus bildar tillsammans N.O.R.A


Imorgon bär det förresten av till huvudstaden. Jag och P ska möta upp gemensamma vänner och gå på musikal. Ska bli så himla kul det med!


Kommentarer
Postat av: Rinki

Låter som en riktigt härlig kväll, hur var spelningen? Hur kommer det sig att de heter N.O.R.A? :)



Låter roligt med musikal, vilken ska du se?



Sv: Vad roligt att du gillade gruppen Fleet Foxes, jag har faktiskt inte lyssnat så mycket på dem heller, men just den där låten tycker jag är så mysig.



Jag inväntar också "The Artist" tillsammans med dig :).



Hur har din helg varit vännen?

Själv har jag faktikst tagit det lite lugnt, hela dagen idag har jag faktiskt varit ledig. Det känns som att jag verkligen har behövt det! Har du några planer nu inför Valborg?



Kram på dig!

2012-04-29 @ 20:27:11
URL: http://rhulth.wordpress.com

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0