Revbenshjärtat

Har gått och förälskat mig i ett linne som de skrev om i lokaltidningen för ett tag sedan. Det var ett linne av Alexandra Sjöberg med motiv av ett revbenshjärta. Kände genast hur mycket jag ville ha det där revbenshjärtat, men sedan föll det i glömska. Det var inte förrän idag jag kom på att jag skulle ta tag i saken, dock så blev det en bitter upptäckt. Det kostade 750 kronor något som jag absolut inte är beredd att lägga på ett linne! Då får det vara hur lokalproducerat och snyggt det än vill, så mycket betalar jag bara inte för ett linne!

Tycker du inte att 750 kr är lite väl saftigt för en bit tyg, har en kemtvätt runt knuten och vill stötta denna lyckseletjej- klicka på bilden ovan så länkas ni till hennes återförsäljare!


Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0