På små rosa moln

Vilken underbar dag detta har varit! Allt ifrån att få stå tillsammans med P i vårt pyttelilla kök och laga mat tillsammans (hur mysigt som helst), till att nu ikväll få mingla med superinspirerande kvinnor som fick mig att bli super pepp samt anta en hemlig utmaning! Lägg sedan till att jag i samma veva vann ett superfint pris (jag som aldrig annars brukar ha tur!). Till att sedan komma hem och finna att fina Jonas fixat så bloggens konstiga krumelurer försvunnit (å,ä och ö är nu läsbara!) och att man är med på blogg.se första sida och sätter guldkant på den grå vardagen! Nu tror jag bestämt P måste hålla fast mig i mina tår innan jag svävar iväg aldelens för högt upp på mitt lilla rosa moln!




Kommentarer
Postat av: a Lady & a Tramp

WOW! vilken dag!

Grattis till allt! härligt kunna läsa igen;) och att du är med på förstasidan! läckert!

skickar ett sms nu, dödligt nyfiken på din hemliga utmaning! ;)

kram

2011-09-27 @ 23:37:43
URL: http://www.johannawestberg.wordpress.com

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0