Operation completed

Har varit lite låg efter operationen i fredags, men det gick bra och tanden är ute. Himla skönt att den inte längre kan ställa till med elände! Men nu är jag tillbaks, eller tillbaks och tillbaks, äter fortfarande smärtstillande och penicillin. Men nu imorse var jag i stallet och sedan har jag hållit på att fixa här hemma. Typ som att packa inför flytten, något som är allt annat än lätt. För vad ska få följa med i mina två väskor och vad ska få bli kvar? Ska jag ta mitt företag, min kamera och datorn under armen och sedan strunta i kläder (det rymms inte helt enkelt inte)? Prioriteringsfrågorna hopar sig ju närmare flytten jag kommer. En flytt till en lägenhet som jag inte ens har sett (dock litar jag på Ludde), till en stad där jag i princip inte känner någon och inte är helt hundra på vad jag ska göra...Hm det är svårt, jag tror jag går ut och funderar!


Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0