Potatisskalsresan

Hörde att det var lite galet att resa genom Sverige för en potatisskalare…

 

 

Men saken är den att det är få potatisskalare som är så bra som den man är uppväxt med. De andra är bara nya och billiga reproduktioner av en gammal trotjänare som under årens lopp gått och blivit rostig. Med eller utan rost så är det den bästa potatisskalaren enligt mig, så den får följa med mig tillbaks till Göteborg...Lika så hela mitt företag och lite annat smått och gott har fått fylla mina väskor.  Sådant som inte fick plats förra gången. Så det där med att jag åker land och rike igenom för en potatisskalare är inte riktigt sant! Utan för att jobba, återse fina vänner och fylla väskorna med behövligheter som potatisskalaren här ovan...

 


Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0