Farmor

Jag tog spårvagnen till farmor.
Hoppade av där vi botaniska.
Vandrade runt bland jättearalia, japansk vingört och ek.
Spenderade en timme eller två där i regnet.
Fast det var inget vanligt blött regn, utan färgglatt och torrt.
Det var nämligen löv som regnade ner på oss där i skogen.
Gula, röda och bruna. De bruna trodde farmor var möss.
Därför var hon tämligen upptagen med att jaga löv medan jag själv njöt av höstsolen.

Glömde kameran, så mobilkameran fick rycka ut...

 

 

Min nya vän heter Farmor, bara så att ni vet.

Min riktiga bor förövrigt på Öland och inte i Göteborg.

 


Kommentarer
Postat av: a Lady & a Tramp

Åh, har du gått och blivit hundvakt?! =)



Så kul med ny konsult! Det går bra här i umeå, vi är på gång om än lite långsammare än önskvärt men vi har en ny och hon och jag var på spa-utbildning i övik igår på deras unitmöte och den 9e nov har vi guestevent här i umeå med huvudkontoret!

Och så fort vi är ett team så börjar Ann komma och utbilda oss... så dela med dig, gärna! Eller bor hon här så du vill att jag gör intervjun/infon?

Såå kul det vore!

kram

2011-10-25 @ 20:05:41
URL: http://www.johannawestberg.wordpress.com

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0