Den fjärilsformade öglan

Brukar aldrig bry mig nämnvärt om mitt hår, men av en slump hamnade jag på Elises blogg- A Beautiful Mess och där visadehon en allt för söt håruppsättning (se nedan). Självklart var jag ju tvungen att prova jag med, men min fjärilsformade ögla blev inte så fjärilsformad...lyckades kort sagt inte få till det som på bilden.

Bild lånad från A Beautiful Mess

För i mitt fall rör det sig snarare om en vingklippt fjäril eftersom jag har för kort hår! Men  alla ni som har lite längre hår och är sugna på att göra något relativt enkelt med det, tycker jag absolut ska klicka på bilden så länkas ni dit på ett nafs! Ha en bra dag alla ni läsare!



Kommentarer
Postat av: Christina

Hej hej!



Ingen fara! :) Ibland behöver man åka "hemhem" hehe.

Jag ses gärna, säg bara till när du kan! :)

2011-10-20 @ 18:54:16
URL: http://christinarooth.blogg.se/

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0