Utbildning på huvudkontoret

Är bara så himla pepp! Idag är nämligen dagen som jag längtat efter sedan jag hörde talas om att vi hudvårdskonsulenter kunde bli inbjudna till huvudkontoret i Mölndal. Förutsatt att man jobbade på bra nog och det har jag gjort! Så om bara ett litet tag så kommer jag att befinna mig här...

Lesley Cosmetics nordiska huvudkontor

 

 

Det är minsann inte alla dagar som ser ut så här! Men jag klagar absolut inte, ska bara se till att börja kravla mig i strumpbyxorna i lagom tid så att det inte blir en massa stress för att hinna till lunchen (vi inleder lite lätt innan utbildningen drar igång på riktigt). Hur som så är det dagar som dessa som jag fullkomligt älskar att befinna mig i Göteborg, Mary Kays nordiska nav...



 

 

 


Kommentarer
Postat av: a Lady & a Tramp

Åh, vad jag är avundsjuk!!! NJUT och ta in och berätta allt sen!!!

kram!

2011-11-15 @ 17:02:24
URL: http://www.johannawestberg.wordpress.com
Postat av: Eleonore

Gud så roligt, bra jobb lönar sig verkligen :D

sv Ja det receptet lät verkligen kanon!

2011-11-16 @ 16:35:26
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0