Morotsbröd

Jag börjar bli en hejare på det här med att baka bröd. det tycker i alla fall P. Själv tycker jag det är lite av terapi att knåda en deg samt att det är fint med bröd utan en massa konserveringsmedel och E-nummer. Därför tänkte jag dela med mig av det hemlagade morotsbrödet som denna gång bakades...






Dock lyckades Oliver omedelbart nosa sig till påsen som låg diskbänken och lyckades på så sätt tjuva åt sig de flesta bröden. Han avslöjades av spåren som han lämnat efter sig- En matta full av brödsmulor och lite plastbitar från fryspåsen. När jag frågade om hans skrovmål varit till belåtenhet så viftade han bara på svansen, vilket måste betyda att detta recept även går hem hos våra fyrfota vänner.




Kommentarer
Postat av: Christina

Ingen fara! Låter jättetrevligt :)

Dock så har jag både personalmöte och jobbar tisdag natt så då går det inte.

Men går av onsdag morgon är är ledig ända till torsdagen veckan efte! :) Så om du kan någon av de dagarna så hojta till!

2011-11-20 @ 13:17:03
URL: http://christinarooth.blogg.se/

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0