San Francisco

Det är trevligt att bo på ett hostel. Speciellt om man bor där lite längre. Det tråkiga är att tvingas säga hej då till alla fina personer som lämnar staden ( Chris är speciellt saknad eftersom jag hängt så mycket med honom), dock så är det fina att det alltid kommer nya människor. Idag kom Dave en fotograf från San Francisco. En trevlig prick som bor i den forna trevliga prickens rum! Och någon dag blir det fotovisning! :D Fast inte idag, för han har just kommit och jag antar att jag kan vara snäll och låta honom återhämta sig från sin jetlag. Och på tal om San Francisco så kan jag faktiskt blanda den drinken, för den ingår nämligen i drinkutbudet på 90 drinkar som än så länge ingår i min repertoar. Men imorgon kommer denna siffra att utökas...




Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0