Precis som hemma

Det känns precis som hemma. Nästan i alla fall. I det avseendet att det luktar målarfärg och är byggnadsmateriel överallt. De håller nämligen på och renoverar nu när det bor så få här (det är bara jag och Dan). Dock så kommer nog nya gäster väldigt snart, gissningsvis imorgon. Just när målarfärgen torkat och slutat klibba. Klibbar gör dock fortfarande trösklarna, vilket jag upptäckte när jag klivit på en och lämnade snygga fotavtryck i hela lägenheten. Men det gick som tur var att tvätta bort!

 

 

Flytt målarfärgslukten och har varit ute och sprungit si då där 14 km. Törs nu äntligen säga att mina benhinnor har blivit bra, för det är inte första rundan jag är ute på! Dessutom är det ju sten och asfalt jag springer på, så jag är riktigt imponerad över att mina benhinnor inte protesterar. Så jag ska fortsätta med springandet, för det är himla skönt att komma ut och rensa tankarna. Nej, nu går min garderob iväg! Bäst att kolla vad som händer!!!


Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0