Fourth of July

 

Idag började vi inte förrän halv elva. Sovmorgon med andra ord.

Plus att jag hann med att göra det som jag så länge har funderat på. Nämligen fixa så att jag kan överföra bilder. Intressant det där att komma ut med en liten påse med grejor ur en spansk affär. Man vet som inte riktigt vad man bär med sig ut. Men det visade sig att kroppsspråk, några spanska ord samt lite engelska fungerade. För det fungerar, jag kan överföra bilder! Himla skönt att bloggen får bilder igen, för det blir lite lättare att läsa för er läsare. Men inget av detta vore möjligt om jag inte fick låna Dan, den nyblivna pappans dator! Så tack Dan!!!

 

Nå väl, idag på skolan har vi blandat collinsfamiljen samt den mycket starka Long island familjen. Det  blev tio drinkar idag med, men i princip bara två familjer. Älskar familjer, för det är lite enklare att pränta in än singeldrinkar. Så leve alla familjer säger jag!!!

 

 

'

I slutet så blev det även några shotar, närmare bestämt tre.

Denna skiktade sak är en Fourth of July.

 





Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0