Dagen före den stora dagen

Idag blev jag ordentligt överraskad när jag kom hem för Chris satt på soffan tillbaks från Madrid!!! Dock så åker han tillbaks till staterna imorgon så vi hade avskedsmiddag nu ikväll. Har nu kommit hem och ska sätta mig att repetera lite inför proven imorgon!!!


Håll tummar och tår för mig är ni snälla! Själv ska jag fokusera på att andas och göra mitt bästa! Och imorgon är jag förhoppningsvis en bartender, annars så kommer jag att gråta blod! Eller jag kommer i alla fall att gråta om herr nervositet fäller mig, för det är på det det kommer att hänga. För jag kan drinkarna, nu hoppas jag bara på att en blackout inte kommer! Som sagt håll tummarna är ni snälla!




Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0