Camp Nou

Jag var ju faktiskt på fotbollsmatch i tisdags. Barcelona mötte Arsenal på ett utsålt Camp Nou. Men jag var där eftersom Barcelonas second president bjöd in oss (okej han gav Rozze två biljetter och jag hade turen att bli tillfrågad!). Så det var inga skruttplatser vi blev tilldelade, utan i som ena hörnet på femte raden. Så under första halvlek satt vi i princip i händelsernas centrum, för alla hörnor slogs från ”våran ” så kallade hörna. Det var hur häftigt som helst, till och med för mig som inte är fotbollstokig! Och när hela Camp Nou stod upp och jublade när det första målet kom- wow!!!

 

 

Arsenal mötte Barca, som spelade på hemmaplan

 

 

 

 

 

Nej, vi är inte överrens!

 

Men vi är det...

 

Samtliga bilder är tagna av mig, dock så med min "militärkamera"

Dvs. min lilla canon kamera. Vilken inte alls går att jämföra med min Canon 5D. Dock så blev det några bilder tagna i alla fall. Det jag gillar är jag lyckats fånga vissa speciella ögonblick (dock något suddiga!).

 

 

 

95 tusen satt bänkade inne på Camp Nou!!!

 

Filmteamet var på språng

 

Liksom kamerateamet!

 

 

Går inte att beskriva med ord! Det måste upplevas!

Helt klart ett event som jag inte ångrar att jag följde med på, om jag säger så...

 


Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0