Årets första dopp!

Idag har jag släpat med Dan till stranden. Låg och solade och försökte plugga till ljudet av vågorna som slog in mot stranden. Tillslut blev det dock för mycket och jag vara bara tvungen att hoppa i, till alla katalaniers stora förfäran. För själva gick de i tjocka jackor och tycker fortfarande att det är vinter (deras kroppstermostat har minsann inte samma inställning som min har!) Men sedan så var jag den ENDA som badade idag.


Men jag är van vid vattentemperaturen hemma och det kändes ungefär som hemma, kanske lite varmare än i Vindelälven. För när jag väl kommit i så blev det några simtag innan jag gick upp och torkade mig i solen. Så var årets första dopp avklarat och flickan som alltid bränner sig har idag inte ens blivit röd (hon har inte fått någon annan färg heller). Nu ska jag vara onyttig och käka mozzarellapizza medan jag fortsätter glutta på drinkrecept. Hoppas ni får en lika bra söndagskväll som jag själv planerar att ha!



Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0