Nostalgi 2.0

Saknar Barca lite. Att gå till skolan i linne i mars, när de där hemma gick i täckjacka. Att ha kul hela dagen med gänget och blanda drinkar. Se hur alla vi utvecklades för varje dag - Jag, Dan, Rozze och BM. Blir nästan lite nostalgisk när jag tänker tillbaks, speciellt när jag läser Dans blogginlägg från samma period....

Jag är i full fart med att blanda en Amaretto sour

 

Highball-, rock- samt martiniglas (i bakgrunden syns gincups)

 

Rozze



Våra verktyg som t.ex. mortel, barsked samt silar

 

Dan

Snart tre månader sedan man kom hem!!! Helt otroligt vad tiden rinner iväg! Dock så har jag ju hunnit med att tågluffa i en månad och jobba. Och nu är det som sagt hudvårdskonsult som är planen, det plus allt annat som jag redan håller på med och tumhållning inför hösten. Men om det inte går vägen så finns det ju alltid både plan B och C. Planer är bra att ha!



Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0