Helg mitt i veckan

Det är torsdag idag. Almanackan hävdar motsatsen och bollar tillbaks Söndag. Men i mitt huvud så är det torsdag, av den enkla anledningen att jag går av imorgon. Så igår när alla andra hade lördag, så satt jag med beställningar, klientkort, varuprover och räkningar upp till öronen. Sorterade, kategoriserade, betalade och arkiverade. För det var ju en vanlig onsdag!

 

Men nu är det mesta fixat i alla fall och imorgon görs resten innan jag åker ner till Rättvik. Ska lyssna på Melissa Horn som spelar på Dalhalla. Simon har nämligen bjudit mig på en weekend!  En weekend mitt i veckan med musikunderhållning i det dalska kalkstensbrottet. Att det sedan är Melissas enda spelning i Sverige i sommar gör ju inte saken sämre! Och det kanske förklarar varför jag har torsdag idag?

 


Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0