Små söta rara saker

Jag är en själv som är väldigt, med betoning på väldigt, svag för smycken. Inte blingbling så, utan mer små söta rara saker som man kan hänga antingen runt halsen eller i öronen. Små saker som gör en lite extra fin och som både en själv och andra kan bli glad av. Det vill säga jag pratar inte om en vanlig halskedja i silver, utan mer i stil med detta... För det finns smycken för alla smaker. Här har jag samlat några smycken som kanske kan passa några yrkesgrupper. Eller så kan man göra som jag och falla handlöst för dem alla!


Något för...

Dykinstruktören?

 

Frisören?

 

Bagaren?

 

Mattematikern?

 

Konditorn?

 

Simläraren?

 

Svensken?

(Vi svenskar äter visst 17 kg per person/år!)

 

Reportern?

 

Tvätterskan?

 

Trumpetaren?

 

 


Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0