Sängkamrater

Det är som mysigt att dela säng med någon.
Att inte behöva sova ensam..
Och jag har inte bara en, utan två sängkamrater!



Dock så har Ockra varit lite bekymrad idag. Jag som alltid brukar fara runt och greja med saker har idag legat helt stilla i sängen. Och Ockra såg ut att fundera...

Lever hon mån tro? Jepp hon rör på sig om hon blir slickad i ansiktet. Då är hon inte död i alla fall.
Kanske man kan få bli kliad om man buffar med nosen lite lätt? Jaja, mänsan det gick.
Undra om hon fryser om magen? Jag kanske ska prova att lägga mig där... Hon mumlar något, kanske tycker hon att jag har blivit tung? Men jag väger ju bara 20 kg och det är inte så mycket. Hon borde få luft eller tänk om hon inte får det? Bäst att akta på sig i sådana fall. För hon är bra att ha, för hon går långa promenader med mig (dock inte idag, undra om hon kanske brutit en tass?), ger mig god mat och kliar mig nästan alltid då jag vill det. Jag vet att jag har det väldigt bra för att vara en hund. För jag behöver inte stå ute och frysa och skälla för att få komma in. Dock så skulle jag snart vilja ut...Undra om vi ska ligga här länge till?


 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Söt! Djur kan vara det finaste som finns.



Bricka är köpt på en butik som heter Lilla Amandas i gamla stan, stockholm. Den finns oxå i en större butik som heter Amandas och ligger efter drottninggatan.

2011-02-21 @ 21:43:03
URL: http://sofosia.blogg.se/

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0