Invigning

Idag har varit en mycket bra dag. En bra dag med mycket aktiviteter. Började dagen med att inviga skidsäsongen med ett sju kilometers skejtpass. Sedan nu ikväll efter lite bak och min mycket goda, men ock så starka chili con carne så bar det av till simhallen. Plöjde genom vattnet i en timme, kom hem och gått med hundarna och tog samtidigt en sväng förbi stallet. Där jag inte har varit på ett bra tag. Pinsamt men sant. Jag som en gång bodde i stallet, har nu faktiskt inte varit och nosat på Carmen sedan jag kom hem. Huvva! Förhoppningsvis blir det en ändring nu!

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

men what? dina galna heldagarspass som vanligt...ska du åka vasaloppet lr??



varför e du inte me i umeå i helgen? miss u!! fast jag är iofs inlåst och håller på förvandlas till en akademisk rapport ändå..men jag ska se på skidtävling imorrn! =)



du måste fixa nåt med din kod! går läsa via bloglovin men inte direkt på bloggen... samma för maja, vi utvärderade d igår =)

kram!

2011-02-05 @ 10:02:47
URL: http://johannawestbergs.blogg.se/

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0