Dagar som gått

Nu var det några dagar sedan jag uppdaterade här och varför det blivit på det viset är för att jag har haft fullt upp med annat...

 

 

 

Som att hälsa på fina kusinen och hennes familj i Lund.

Där bjöds det på saffranslängd, te och saffranspraliner.

Gott så det förslog och självklart var mysbelysningen igång (=stearinljus)

 

 

Jobba flertalet timmar i Farbror Elofs skafferi

 

Och det svåraste av allt- Att skriva en julig norrländskkrönika

när gräsmattorna är gröna här i Skåne.

 

Men jag ska jag försöka bättra mig! Nu jobb!


Kommentarer
Postat av: a Lady & a Tramp

åh, avis på myspys i lund!

och när/var/hur kan man läsa krönikan om man inte väntar sig få tidningen i brevlådan?

kram

2011-12-10 @ 12:02:33
URL: http://www.johannawestberg.wordpress.com

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0