Tomtenissan

Jag låter bilden tala för vad jag har för mig om de flesta av dygnets timmar...



Då menar jag inte att posera framför en spegel utan att jag jobbar som tomtenisse! Haha, nej helt allvarligt så är jag ju servitris här på Farbror Elofs Skafferi! Trivs som fisken i vattnet i min uppgraderade "tomtedräkt" (har blivit befodrad förstår du med guldbling). Min röda jacka har jag döpt till tomtedräkten eftersom en liten kille förtjust utbrast "åh en tomtenisse!" när han såg mig och varför önska sig julmust när man har chansen till att rabbla årets önskelista?!

 

 



Kommentarer
Postat av: a Lady & a Tramp

härligt!



och jag vet en annan röd kavaj du har snart också... ;)

2011-12-14 @ 22:24:31
URL: http://www.johannawestberg.wordpress.com

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0