Home COLD home

Kom hem i söndags natt. Det snöade på måndagen, samtidigt som jag tvättade alla mina sommarklänningar och shorts. Känns som att det inte riktigt är säsong för dem hemma än (tyvärr)!

Jag sysselsätter mig nu för tiden med tråkiga saker som måste göras, men som man inte riktigt jublar över att göra. Som att betala räkningar och tvätta. Fast igår kväll blev jag klar med tråkigheterna och firade med 90 minuters träningspass. Även trevligt att ha lite bättre kontakt med alla vännerna här hemma.

Dock så ska jag nu ställa mig och göra palt. Igår firade jag mamma med trerätters, idag är det en kompis tur att få sin födelsedagsmiddag. Har för mig att han gillar palt, eller så gjorde han det inte. Hur som helst, palt ska det bli!

P.s: det är faktiskt inte så kallt här hemma som jag hade trott. Dock så ångrar jag ändå inte att jag införskaffade min hundtandmönstrade kappa. Och jag kan lova att den redan är flitigt använd!








Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0