Nightowls

På den tiden innan jag låg inne och gjorde lumpen så var jag en liten nattuggla. Jag hade inga problem att sitta uppe om nätterna och plugga eller gå ett nattskift. Så det var idag riktigt roligt att slå upp metro och finna en artikel om Stockholms Nightowls. Att man dragit ihop ett gäng individer som när den vanlige Svensson ställer väckarklockan samlas och jobbar på diverse sidoprojekt. Sällskap, erfarenhetsutbyte och att få saker gjorda driver nattugglorna att samlas varannan vecka och jobba ovanför centralbadet i Stockholm.  Om jag hade bott i Stockholm och pluggat, så vet i alla fall jag att jag hade anmält mig via metrojobb.se till nästa sammankomst! Tycker att detta borde anammas till fler svenska städer än bara vår huvudstad och man kan ju alltid hoppas…

 

 


Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0