Mitt liv i flyttkartonger

Eller mitt liv fanns i flyttkartonger tills sent igår kväll. Men nu är allt uppackat. Vissa anser att jag tagit både ett och två steg tillbaka i och med att jag flyttat hem igen. Gått från egen lägenhet till att flytta tillbaks till sin barndomsort. Men inte jag, jag är bara nöjd över att ha min trygga lilla punkt att återvända till när hemlängtan kommer krypandes. Som nu i veckan, det är därför jag är hemma en snabbvisit. Åker snart neråt igen för den sista s triden om man ska vara riktigt dramatisk. I alla fall för denna gång, för vad som händer i framtiden...
Många planer och funderingar flyger just nu omkring i mitt huvud och slåss om uppmärksamhet.











Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0