Vad är väl en modevisning på lasarettet?

 

 

Jag har ägnat några minuter till att blicka tillbaka i tiden.
Läst gamla blogginlägg, extra läsvädra var de under fliken pyssel och fascinerats över all den energi jag hade. För jag måste tyvärr säga att den inte är kvar och när skrivarlusten nu för tiden faller på så har jag inte tillgång till någon dator. Men det kanske är så när man gör lumpen, man vill bara vila i stort sett under permisen.
Har dock inte sovit så mycket, utan åkte nu idag upp till Lycksele och var där på lasarettet hos momme. Och jag är ganska säker när jag säger att jag är den första som haft modevisning på våning elva i sal Gudrun. Men någon är tvungen att vara den första eller hur? Och det fick alla att dra på munnen, så jag kan inte annat än att se vinningen i det hela. Nu hoppas jag bara att älskade momme blir bättre, för jag hatar när de i min omgivning inte mår bra! Det gör mig till syster dyster.

 


Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0