Sommarlistan

1. Ditt favoritställe på sommaren?
- Hur kan man välja ett när det finns så många?! Men Ammarnäs kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta. Men Öland är ju också fint…


2. Hur spenderar du helst den perfekta sommardagen?
- Det beror helt på vart jag är samt vilket humör jag är på.

3. Vad lägger du helst på grillen?
- Allt blir gott när man använder sig av den människans äldsta tillagningsmetoden!

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
-Två veckor på Öland samt två veckor uppe i stugan med släkten. Ridturer, fjällvandringar, sol och bad- kan inte bli bättre! Mellan varven utbildnings- och vaktveckor.


5. Dina bästa sommarfärger?
-  Jag älskar grönt, blått och brunt- oavsett säsong!

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
-
Myggbett, sill, färsk potatis, solmogna jordgubbar


7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- För mig är barndomens sommarlov tusentals små minnesbitar, alla bra.

8. Havet, sjön eller poolen?
- Få saker slår ett morgondopp i havet!

9. Vad väljer du i glassbaren?
-
Kulglass

10. Vart går din drömsemester?
- Till kontinenten Afrika. Kanske sydafrika, The Big Five ska någon gång i livet ses ute på savannen!

 

 

 


Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0