Kronprinsessans födelsedag

Haha, nu tror ni alla att jag är ute och cyklar. Men det är jag inte. För jag vet mycket väl att hon fyllde år i onsdags, eftersom jag närvarade vid salutskjutningen. Var inte laddare av första kanon som vid bröllopet, utan jag ingick i bevakningsstyrkan. Jag och co. såg till så att inga obehöriga kom in i riskområdet för kanonerna. Ganska roligt faktiskt, eftersom man fick komma till huvudstaden. Prata med folk, njuta i solen och se några av mina lumparpolares familjer...

Av förklarliga själv blev det inte många bilder, jag hade trots allt en uppgift att sköta! Men vi hade en kort paus...



Ner mot vattnet och Grönan



Kastellet som vi sköt ifrån





Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0