Permission

Har nu legat inne i snart två veckor och har nu fått min första välbehövliga permis. Tempot har kanske inte varit det högsta, men omställningen som man behövt göra har varit stor. Ingen annanstans går man väl upp före sex för att hinna städa en timme? Men disciplin är ordet som de vill ska sitta i benmärgen, men än är det en bit kvar dit.

 

Den stora besvikelsen kom efter bara några dagar och jag ville bara hem när det blev känt att ett misstag skett, vilket ledde till ännu ett när jag lyckades med det omöjliga och sydde kragspeglarna på fel sida!

 

Men Kungsholmen är fantastisk, jag gillar närheten till vattnet och min pluton är verkligen toppen. Allra nöjdast är jag nog med mitt logement där jag har en trevlig mix av folk från hela Sverige, varav jag är den sanna norrlänningen.

 

Första pausen från mitt stora äventyr är nu i halvlek och jag ska snart flyga ner igen. Ser inte fram emot resan, men att komma fram. För som sagt jag trivs, fast jag har mycket kvar att lära…

 

P.s: Ta det inte personligt att jag aldrig hör av mig, det är så mycket som ska hinnas med att jag är glad om jag hinner ringa och önska Robert god natt. Och bloggen kommer inte att uppdateras i samma takt som vanligt, för jag har varken internettillstånd eller dator med mig ner. Så det är permissionerna som är mina uppdateringstillfällen.

 


Kommentarer
Postat av: Marléne & Ulf

Så glad vi blir att läsa att du har det bra. Om de första 2 v varit bra så blir det nog bara bättre sen. Vi sänder dig massor med kramar från ett lugnt Anäs. Miilo hälsar också ;)

2010-01-31 @ 22:42:23

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0