Förlust genererar vinst

Varje pil som träffar mitt i prick föregås av hundra missar. Det vill säga förlust genererar vinst. Med andra ord man behöver inte vara rädd för att misslyckas. För om man aldrig misslyckas så kan man ej heller aldrig riktigt lyckas. Och jag började året med att lyckas så nu glädjs jag och Sanna åt varandra samt åt det nya året som förhoppningsvis kommer att bli helt fantastiskt. Nya utmanningar väntar och jag kommer verkligen få visa vad jag går för och allt på grund av en tallkotte!



Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥ -GRAVID IGEN!

SV; VAD ROLIGT, LYCKA TILL!

2010-01-05 @ 18:30:15
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Postat av: Jättegammal kusin

Gratulerar till matten! =)

Hoppas det gick bra för Sanna också!



Gissa vilket jobb där det verkligen är sådär?

omskrivet till: ju fler nej du får desto närmare ett ja är du.



Man bör tänka på det jämt tror jag.



Ses på lördag kl. 14 om ni inte vill vara med på hockey innan! då gäller kl 11!



kram

2010-01-07 @ 21:56:36
URL: http://johannawestbergs.blogg.se/

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0