Snöglöd

Har kastat en blick på min bokhylla och insett att den är full av böcker som jag inte har läst. Om det nu inte var så att man nästan alltid stupar i säng varje kväll och de få kvällarna man inte gör det faktiskt hinner läsa en stund tillbringade att ögna juridik och lagstiftning, då skulle jag börja beta av de böcker som står i bokhyllan. Snart kommer en till att stå och samla damm, Snöglöd där jag är delaktig. Har korrekturläst min del idag och ska posta brevet nu ikväll.

So many books, so little time! Jag borde åka iväg på läsretreat och bara läsa i ett par veckor! Men det får bli någon annan gång. För just nu har jag roligare saker för mig, imorgon åker jag ner till Karlskrona. Tillbaks till Kungsholmen!

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag henkar!!!

Hur länge måste vi va borta? typ ett år minst va? jag har hela fönsterkarmen full. + en hylla i bokhyllan.

ligga på stranden och bara ha med 20 kg böcker var.

Jag längtar! =)

2010-03-06 @ 10:19:18

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0