Muckfest, mässdans och matlagningskurs

Efter en överintensiv helg med muckfest, mässdans och ayurvediskmatlagningskurs*  så drabbades systrarna (syster Dyster samt jag, syster Yster) av en rejäl förkylning. Halsont, feber och hosta har sedan i måndags fått oss att ägna dagarna framför tv:n. Ett antal avsnitt Sex and the city har setts, x antal liter te har druckits samt metervis av toalettpapper har förbrukats.

 

Nu mår vi dock bättre och jag gnuggar mina små grå över mitt problem. Ett problem som Högman delvis löste åt mig. Det ska bli en hemsida, med alla bilderna. Varför jag är personen som ska fixa den är för att jag är kompaniets bildansvarige. Dock så var det ett tag sedan jag satte ihop en. En hemsida alltså. Tur är väl då att man har Klippan alias myglarn som ska hjälpa mig. Min blivande tågluffarkamrat. Han vet hur man fixar lösenord till hemsidor. För det vet inte jag. Trots att jag läst webbdesign.

 

Imorgon byter syster Yster förresten bostad och drar till Karlberg. Andra gången på ganska kort period. Även denna gång för övernattning, bara lite mindre fest. Sedan på fredag drar rumskompisarna till P.D.I ihop till övernattningsparty hos den ende stockholmaren i rummet. Fast så mycket sova blir det nog inte, för jag hörde något om att åka vid tre. Inte tre som på eftermiddagen, utan på natten. Ingen sovmorgon då inte!

 

 

 

*Kan komma att återkomma till detta längre fram i form av bilder och text. Det vill säga fler långa inlägg :P


Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0