MUCK!!!

Skrek tillsammans med mina kamrater:

"INGA PINNAR,

BARA TIMMAR-
MUCK, MUCK, MUCK"

Det var i fredags. Fredag den 3 december. Dagen jag muckade. Dagen då jag åter blev civil.




Min mycket suddiga pick-a-boo bild på muckdagen!
Fotograf: Plisko.




Gotland, efter övning Lumbago. Innan duschen.
Fotograf: Plisko

Efter elva månader är jag åter ute i det civila mörkret och det mina damer och herrar, det känns helt jävla sinnessjukt! Jag kommer att sakna min nya 'lilla' familj så otroligt mycket!!!
Fast allting har sitt slut och nu även detta.
Dock så väntar nu nya äventyr. Det ska jag se till ;)



Kommentarer
Postat av: Maja

Stort Grattis Lisa!!! :)

2010-12-09 @ 21:26:49

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0