Sophie Zelmani

Det luktar tigerbalsam i hela rummet. Jag har smörjt in mina benhinnor igen eftersom det känns som det hjälper. Jag har sprungit en riktig språngmarsch för första gången idag. Min grupp har tagit upp morgonbraken igen och det känns lite som om man vore tillbaks på Kungsholmen igen. Dock så är plutonen något magrare- vi har tappat mycket bra folk sedan inryck.

 

Dock så var vi ganska så isolerade där ute på våran ö! Och vi tjejer skulle aldrig ha kunnat göra det vi gjorde i tisdags då vi åkte ut till Grönan och såg Sophie Zelmani spela. En väldigt lyckad kväll med tjejerna! En dag som avslutades med att det blev klart att Ammarnäs kammade hem platsen som Sveriges åttonde underverk. Blev hur glad som helst!

 

I tisdags på Sophie Zelmanis spelning.

Så nu går hennes låtar på repeat i Ipoden =D


 

Jag drog på mig en förkylning förra veckan som jag och Rydin ägnat hela helgen åt att fördriva. Jag stannade nämligen kvar här i Stockholm och var hos Rydin. Lagade massa mat, fikade, såg filmer där huvudpersonen bytta klänning i var och varannan scen. Den ena vackrare än den andra. Men så var det också om Englands drottning Victoria när hon var ung. En riktig princessfilm!

 

 

Vi värmde lantbröd med Chevré ost som vi sedan ringlade

över med honung och hackade valnötter. Mumsigt värre!

 

Manikyr, pedikyr, ansiktsmask och fotbad. Vi skämde verkligen bort oss själva igår.  Och på köpet så tror jag att några baciller skrämdes bort, men konstigt vore väl det annars så mycket vitlök som vi har ätit i helgen!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: kusinvitamin

sjuuuuukt fint me håret!!! =) me like! jättefint kort också, gillar att dina ögon är så blå mot det svarta håret!



önskar jag vore hos er i anäs!

men snart e d min tur, nästnästa helg tror jag det är.

2010-08-29 @ 23:58:24
URL: http://johannawestbergs.blogg.se/

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0