Djurliv

Kommer att kännas konstigt att komma tillbaks till storstadens sus och dus. Att inte känna igen alla bilar. Att inte hälsa glatt till alla man möter och prata ett eller ett par ord med alla man möter. För det kan bli bedömt jobbigt i en stad!

 

Men än är jag inte i huvudstaden!  Just nu är jag hemma och har varit ute hela kvällen. Först varit på banan med Carmen och ridit lite dressyr. Skrittade av i skogen och njöt från hästryggen av kvällssolen.

När jag kom hem blev det promenad, inte bara en utan två. Gick en vända med vardera hund. Passade på att ta med mig kameran på den andra, för dimman och ljuset var magiskt. Och Ockra så där tokigt unghundssöt...


Fina Ockra


Kommentarer
Postat av: Anna - Om livet som ung ensamstående mamma.

Gud, vilken vacker hund!

Vad är det för ras?

2010-08-08 @ 11:31:22
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0