Stockholm

Grrr...alla flyg är inställda så jag kommer inte hem! Tyvärr. Så jag ska roa mig själv här på Berga med att träna, plugga sjukvård och sy kragspeglar till killarna :) I kväll kommer det dock att bli den trevligaste stunden på hela helgen då det är utgång med Staffas och Nystad som gäller :) Bowling, biljard och lite festande.
    Sedan imorgon så är det bara jag från 21 samt 22 som är kvar här på bygget, kommer nog att kännas sjukt konstigt! Man är ju omgiven av folk hela tiden och det kommer att kännas som att jag glömt bort någon viktig info, eftersom jag då plötsligt är helt själv.
  Nope, nu ska jag gymma och simma lite innan simhallen stänger!

P.S: Tycker synd om kusinvintamin som inte kommer till Shanghai! Må vara att jag inte kommer mig hem, men att hon missar sin kurs, det är riktigt surt!


Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0