Toppen helg

Var hos kiropraktorn i fredags och fixade ryggen - 11 kotor var förskjutna och tre låsningar satt i ryggen, något  som han snabbt fixade han till. Kändes som man hade varit på besök hos Gud när man kom ut därifrån. 
     Lördagen bestod av shoppning och sedan trevligheter hos J med vänner. Laddade så till den grad med super mario och tacos att det hann bli ganska så sent innan vi slutligen drog oss ut. Men det var en riktigt lyckad kväll, kunde dock ha varit lite skickligare med saxen :P
     Sen igår när jag kommit mig hem från J så byttes pepparkaksbaket ut mot ishockeymatch i Skellefteå, så jag, Robert och killarna packade in oss i bilen och drog dit och kollade på Zacke och Oskar.  Och nu har jag nästan åkt runt hela inlandet och är tillbaks där jag startade i torsdags.






Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0