Mönstring

Egentligen så är det lite konstigt att det för oss tjejer heter antagningsprövning, medan det för killar kallas mönstring. Nog för att killarna blir kallade och vi tjejer får söka för att få komma och göra testerna. Men i alla fall, när man väl är där så gör man samma saker som killarna, så egentligen så borde det heta samma sak. Tycker jag.

      Och det gick väldigt bra. Eller inte, beroende lite på hur man ser det. Men min korthet kan jag inte göra så mycket åt, mer än att finna mig i det samt acceptera att Beridna högvakten inte var mitt kall. Men det fanns en hel del andra alternativ, när jag nu väl hade svalt min besvikelse över högvakten.


Men på det hela taget så var det roligt. Kanske främst när vi inte hade testerna =)


Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0