5 timmars föreläsningar, någon som vill byta?

Om jag hade tänkt med hjärnan däremot så skulle jag ha insett att det kanske inte var en sådan supersmart idé att åka upp. Ska sitta i föreläsningar imorgon hade jag tänkt och panikplugga till tentan som är nu på tisdag. Något som mitt hjärta däremot inte tänkte på var att ammarnäs kommer att vara strömlöst imorgon. Så nu blir det att sitta uppe i natt och plåga sig igenom föreläsningarna. Jippie, vilken kväll! Och jag som hade tänkt att gå att lägga mig...Men en natts föreläsningar gör inget, det känns bra i hjärtat att jag tog intiativet och åkte upp! Ångrade mig inte när jag kom fram och insåg att jag behövdes...



Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0