Nytt mot migrän

Den nygamla salvan gör comeback. Vitt tigerbalsam läste jag nyligen hade godkänts av läkemedelsverket till lindring av spänningshuvudvärk. Det enda man behövde göra var att införskaffa sig en burk balsam på ett apotek och massera in en klick vid tinningarna. Först blir salvan kylande, innan den övergår till att värma och slutligen efter cirka en halvtimme så skulle huvudvärken vara som bortblåst.


Inser att det kan vara ett fall för placeboeffekten, men tänk om det faktiskt fungerar? Jag som lider av huvudvärk, och ganska kraftig sådan, lite nu och då, ska verkligen prova salvan. För det känns som det inte kan hända så mycket mer än att den inte fungerar.



Adjöss huvudvärkstabletter!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det fick jag och pappa i julklapp av mamma! Hon hade last samma sak och var overvant att vi med huvudvark skulle prova. Har provat, och jag vill inte saga varken bu eller ba men det svider lite i ogonen om man her for nara! =)

Men jag tror pa det, helt klart! Och pa den kara placeboeffekten =)

2009-03-19 @ 22:21:55

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0