Fram och tillbaks, upp och ner

Ja, då var man hemma igen. Kom hem igår förmiddag, två timmar senare var jag på jobbet.
Jobb idag och plugg. Pratade med chefen att jag behöver gå ner i tid för att inte bli bränd och förkolnad innan jag fyllt 21. Heltidsstudier, är faktiskt hör och häpna, något som det är tänkt att man ska ägna 40 timmar i veckan till. Något som jag kanske inte alla gånger har gjort. Plus att alla världens organismer inte är något som man lär sig i en handvändning, så jag skulle behöva ägna mer tid än så till mina studier. Nåja, ska alltså försöka joba lite mindre och ägna lite mer tid uppe i stugan med mormor, plugg, träning och hästarna =)
    Nåja, borde sova nu. Ska upp tidigt imorgon och jobba. Sedan är det bara att packa väskan igen som just blivit uppackad efter min resa ner till Uddevalla, och sätta sig på bussen igen. Det var då ett himla farandes...

Kommentarer
Postat av: Leonora

sv; härligt att du mår bra :)



det är alltid jobbigt att förlora sitt djur "/

gör dudå?

2009-03-06 @ 08:00:39
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0