Efter regn så kommer solsken

Så sant, så sant. Det gällde helt klart för mig igår!
    För efter jag varit helt förstörd efter att "kuggat", så hörde min lärare i arkeologi av sig, så jag fick göra om tentan. Vilket kändes helt underbart, att för det första inte bli kuggad pga. dataproblem och för det andra inte behöva vänta i två veckor till omprovet. Dock har jag inte fått svar än på hur det gick, men det kändes mycket bra!
    Laddade med mommes våfflor innan det blev en skotertur i solskenet. Bredde ut mig på ett renskinn och låg och läste i solskenet- underbart härligt! Lång promenad hem och sedan ett pass dressyr på ridbanan med Sitar. Gick väl inte all värst bra eftersom jag var ganska slut efter en lång dag med lite sömn.
   Släckte ner alla lampor redan vid halv åtta och tände massvis med levande ljus och kröp upp i en fåtölj och läste Lantliv och smaskade popcorn. Så med andra ord var det en riktigt taskig start på gårdagen, men vände och den motsatta.
C'est la vie

Idag har det varit den stora S dagen. Först Stor Städning och sedan Stallet med Becca. Och nu är det hög tid att byta om inför träningen. Som är Step-up!
Morsning korsning!

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0