Bh djungeln

En gång i tiden trodde jag, liksom sju av tio kvinnor, att jag hade en annan behåstorlek än vad jag egentligen hade. Jag har alltid tyckt att det har varit märkligt lite tyg i behåarna, men tänkte aldrig på att det kunde bero på att jag hade en för liten behå.

Har hört att det är många som promenerar runt med för små behåar, men inte kunde det gälla mig. Men så i helgen när jag var nere i Umeå så blev jag nyfiken på om jag egentligen hade rätt, eller om jag tillhörde majoriteten. Så jag stegade in i en underklädesaffär och efter lite mätande visade det sig att jag under hela mitt behåbärande liv, alltid har gått omkring i en lite för liten skapelse.  

Mitt råd till er som inte har fått hjälp än, gå och skaffa er den! Och inte förrän då vet ni hur en behå ska sitta, om du nu inte tillhör den lyckligt lottade kategorin som prickat rätt.



Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0