Varje dag är en gåva

Igår var det en kort arbetsdag, vilket var tur eftersom jag var jätte trött. Men som tur var så vaknade jag till när jag gick hem och lite senare så dök Jonas upp : ) Det var gode länge sedan man sist såg honom! 
   Vi lagade mat, fajita. Kollade på film, satt och snackade och sedan så var han så snäll att hjälpa mig välja ut en dator ifrån Dell, som jag beställde. Så nu är jag bra många tusen fattigare. Men pengar är inte allt : )
    Så det var en riktigt skojig dag, med undantag för att jag fick ett tråkigt besked.
Nämligen ett dödsbesked. Ännu en har gått bort. Nämligen min morfar nummer två. Så nu är båda borta. Och förhoppningsvis händer inget mer. Ett dödsfall och en begravning på en och samma vecka tycker jag är mer än nog.
                                                                                  


Jag vill bara säga

har någon morfar som fortfarande är i livet,
tänk på att de är gamla och varje dag med dem är en gåva!
Ta vara på den!!!     

                   


Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0