Nattugglan som inte kunde sova

Egentligen så borde jag sova nu, men jag kan inte. Helst av allt så skulle jag vilja fara till stallet igen och rida, men med tanke på att klockan snart är ett så är det ingen vidare bra idé.
     Kvällen är den tid på dygnet som jag planerar och reflekterar över dagen som varit och dem som kommer att komma. Idag har jag t ex hunnit med att besvara alla frågorna som jag skulle ha gjort i artkunskapen tills på fredag. Tvättat, lagat mat och en hel del annat som kanske inte är så där super roligt at göra, men som måste göras. Sedan nu ikväll så tog jag skotern och körde in till byn och hämtade upp Becca. Så jag, hon och Yurani var ute och red en sväng. Jag barbacka på Mozart, som var lika mjuk som vanligt. Dock inte så villíg att gå först, men han blev desto piggare när vi vände hemmåt =)
     Och nu ikväll hittade jag ett av mina USB-minnen, så jag håller på att bifoga några bilder som kanske kommer att komma med i reportaget om mig. Men det går lite segt, märks att man har ett mobiltmodem. Nåja, det är i alla fall bra mycket bättre än att inte han internet överhuvudtaget!
    Kom även på att jag skulle ha ringt moster Gudrun och meddelat att jag kommer imorgon!
Nåja, det får lov att vänta tills imorgon. Natti, natti...


Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0